Dom tror att jag är töntig, men jag är coolast av dom alla.

Behöver skriva av mig lite

Varför ska alla vara så dumma för? jag fattar inte. Jag känner mig misslyckad, fet, ful, lämnad ensam kvar. ÅÅå jag bad inte om att får leva, jag bad inte om att bli hatad heller, ANNA GÖR DET, ANNA GÅ DIT. varför ska alla klaga för. Jag mår inte bättre för det. jag blir inte en bättre människa för att jag ska göra som alla andra. Vaför kan ingen bara acceptera att alla är olika... fan vad arg jag blir. Så höga krav man inte uppfyller och blir ut hatad eller skrattad av. Jag fattar inte vad har jag gjort mot världen. Fan ingen blir nöjd, alla vill ha mer sen klagar dom att det finns förmycket. Jag är så förvirrad, kan ingen bara komma och ta bort allt. Jag är 14 jag fattar inte varför jag förtjänar det. Jag är ingen jävla ö som bara finns. En människa så ingen ser. Men 14 det är ingenting, så varför förstör alla det fina med att vara 14. Det ända jag är till för är att vara i bakrunden. För alla bara förstör livet. Vad tjänar dom på det. Status? Ett sämmre liv? Varför vill man ha det egentligen. Det ställer bara till problem.

Jag är ingen människa som klaga bakom skärmen men det har gått för långt. Jag skäms för samhället, för skolan, för mig själv, för mitt beteende, för min kropp. det finns människor så som har det så jävla bra men som inte kommer någon vart. Dom förtjär min situation. För jag försöker  men ingen ser och ingen bryr sig. Jag ska vara tacksamm för det fina vänner jag har. Som står ut. Men skolan tar kol på mig. Men min ljuset kommer snart. Gymnasiet kommer snart. Gud jag längtar faktist :)
Publicerat: 2011-12-05 @ 16:53:18


3 kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Jag är med i en tävling på mylovebasket.com där jag kan vinna 25.000 på ASOS, om du vill vara med i utlottningen om att ta del av mitt pris (OM jag vinner) och få ett plagg för ca 300 kr så klicka dig in på min blogg eller inlägget här: http://wallinphoto.blogg.se/2011/december/utkast-dec-3-2011.html#comment och läs vad du ska göra för att hjälpa mig vinna, skulle bli hur glad och tacksam som helst!! :D

2011-12-05 - 20:22:00 | URL: http://wallinphoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

kram

2011-12-06 - 17:22:04 | URL: http://saffran.blogg.se/
Postat av: Ronja [foto]

Hejhej, grymt fin blogg du har! :)

Allt bra med dig?

2011-12-06 - 19:04:20 | URL: http://kategorifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0