:(

Hellu Vaknade 06.37 men somnade om till 07.21
Väckde Lisa och började klä på mig kollade på Nanny, tänkte PRECIS sminka mig när jag kom på att jag hade lov. fuck. Så det var bara att sätta på pyamasen och hoppa i sängen igen LOL Vaknade iallafall vid 12 halv ett. Trodde det var lördag, kom på att det åter igen var onsdag och lov. LML!! Men men så städade jag och så vi bestälde pizza viket är det ända jag har ätigt idag (bortsett från alla halstabletter, är förkyld) UNTER TO DET BART. Men åååå min mage går i strejk, alltså jag r inte hungreig men ändå så mår mign mage inte bra.... fattar inte. Jaja bara tre (snart två) dagar kvar till julafton och jag är skit sliten. Jaja alltså jag har egentligen att berätta men men.

Jo jag såg en urgullig kille på t-banan. Jag tror jag gått i samma skola. Asså ååå jag dör nu kan jag inte tänka klart... fan :(


Livet är jobbigt ibland
Publicerat: 2011-12-21 @ 21:02:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0