Ett random test 2


Vilken svordom använder du mest? fan
 Vilken tid är din väckarklocka inställd på? har ju lov satt...
 Var köper du dina matvaror ifrån? hehe jag köper inte maten
 Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? lite både och
 Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? beror hur mycket om det var typ 1000 så kulle jag unna mig något om det var 10 miljoner så ett nytt hus lol
 Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jag vet inte
 När var senast någon stötte på dig? haha det tar vi en annan gång va?
 Vad åt du till middag senast? pizza...
 Kan du vissla? japp
 Tittade du på tecknat när du var liten? klart
 Äger du några popband t-shirts? tyvär inte
 När flög du senast? förra sommaren
 Pratar du några andra språk? jupp, spanska
 Har du gråtit offentligt? ja..
 Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? kanske
 Vad har du med dig in på bion? Kläder biljett och snacks om jag är sugen
 Vad har du för väder? snöö ♥
 Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? jag har inte kommigt dit än
 När sov du senast på golvet?
 Vilken är din favorit drink?
 Gillar du din boendesituation?
 Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
 
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
 Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
 Hur gammal blir du nästa födelsedag?
 Tror du på liv på andra planeter?
 Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
 Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
 Tycker du om att krama folk?
 Äger du en digitalkamera?
 Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
 Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
 Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
 Är du mörkrädd?
 Tre saker du alltid har med dig?

Publicerat: 2011-12-22 @ 13:43:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0