Ett random test

Hur bor du: I ett rum i min lägenhet i stockholm
 Brukar du komma i tid: Tidsoptimist här så .. hehe nej
 Hur lång är du:senast jag kolla var jag 160 cm
 Kan du laga mat: nja micromat lol nej men lite
 Vad jobbar du med/pluggar du: jag jobbar med att få ett bra liv men jag plugga i skolan
 Vad har du på dig just nu: mjukisbycksor och t-shirt och en tjocktröja
 Har du någon fobi: gafflar, second-hand kläder, myror, offentliga toaletter och vita skåpbilar
 Hade du en bra kväll igår: jag hyffsat
Vilket är ditt senaste inköp:chai latte tror jag
 Din favoritdryck på morgonen: vatten eller juce
 Var fick du dina senaste pengar ifrån: staten tror jag
 Har du sovit i din egen säng inatt: nej jag är rädd för monstrerna i garderoben... ja
 Vad hade du sönder senast:en sak på ett museeum lol
 Vem snackade du med senast: Lisa
 Varm favoritdricka: chai latte eller te
 Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten eller saft
 Alkoholhaltig favoritdricka: inget
 När gjorde du senast något riktigt dumt: i 6:an och hela 7:an
 Saknar du någon just nu: näe
 Vad ska man göra för att få dig irriterad: reta mig när jag är på dåligt humör
 Någon jag stör mig på: hon, dom och han
 Intressen: gymnastik,shopping och musik
 senaste person du kramade: Lisa
 
Senaste person du ringde: Pappa
 Senaste person som ringde dig: Mamma
 Vad drack du senast: vatten
 Vill du ha barn: ja
 Längtar du till din nästa födelsedag: lite
 Har rakat dina ben någon gång: nej jag älskar mina buskar.... ja
 Är du sugen på något nu: nja
 Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe
 Använder du hudkräm: nej
 Attraheras du av män med skägg: inte direkt men personligheten räknas
 Micro-pop eller poppa själv: micro
 Brukar du baka: ja det händer väll
 Röstade du i det senaste valet: nej
 Är du nöjd med ditt liv som det är nu: sådär, en detalj saknas
 Vilken låt lyssnade du senast på: Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
  Vad tycker du är äckligt: vissa människor... och myror och gafflar
 Har du pengar på mobilen: tror mamma tanka på nyligen

Publicerat: 2011-12-18 @ 13:42:37


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0