lite om mig

Har du ett par rosa string? - nej.
Vem kysste du senast - har ingen att kyssa :(
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - alltså mobilen dampar så jag vet inte, ska endå få nytt numer
Gillar du nån nu? - kanske kanske inte
Vad gjorde du inatt? - drömden en mardröm
Och i förrgår natt? - sov lol
Vad gör du innan du ska sova? - läser
Kan du prata med din mamma om allt? – fördemesta
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? – ja
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? -om jag hade någon ja
Choklad eller glass? - glass
Push-up eller T-shirtbh? - -shirt
String eller hipsters? - HIPSTER lol
klackskor eller gymnastikskor? - hehe klack :P
Kjol/klänning eller jeans? - allt

TIO SAKER OM DITT LIV
Har du nånsin varit kär? - vet inte
Tror du på kärlek? - jag antar det eller kan man tro ¨på sådant
Har du gjort något verkligen ångrar? – japp
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? haha nej
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? – inte vad jag vet
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - nopp
Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - det du 
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - jag vet inte
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? – Jag har ju mina fans så jaa :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – nja
TIO HAR DU NÅGONSIN
Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? – haha nej
Har du nånsin velat ta livet av dig? - ..
Har du nånsin gjort något du ångrar? - definitift
Har du hoppat bungy jump? – nono
Har du nånsin varit med i en olycka? - japp
Har du nånsin ätit en hel tårta? - haha näe :(
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - heheheheheheheheheh bus
Har du nånsin gått på bio ensam? - forever alone? nej :p
Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - näe eller va..??
Har du nånsin tyckt att världen suger? - jådå
KÄNSLOR
Saknar du någon just nu? - näe
Är du fundersam? - filosofisk* ja
Är du uttråkad? - faktist inte
Är du tysk? – inte vad jag vet eller tror

OM DIG
Hur mycket är klockan just nu? - 19.56
Namn? – Anna Stenström
Vart bor du? - Universum-Vintergatan-Jorden-Europa-Sverige-Stockholm-Hägersten-Min lägenhet-Mitt rum.
Hur många barn vill du ha? - njäe typ 1-2
Vill du gifta dig? - kanske
Rullar du spaghettin eller skär du den? - ruullar
Har du ätit sushi? - yeah
Favoritglass? - PIGGELIN ♥♥ eller B&J
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - typ 3

SKULLE
Skulle du vilja vara längre? – njäe
Skulle du vilja väga mer? - absolut INTE!
Skulle du vilja ha sex nu? – men nej...
Skulle du vilja dricka dig full nu? – ... alla andra som gör

KAN

Kan du röra på öronen? - no

Kan du slicka dig på näsan? – nej :(

Kan du kolla i kors med ögonen? - nej eller bara med ena (föddes ju så)

Kan dina föräldrar lita på dig? - jag tror/hoppas det

Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ja kan jag väll

Kan du va på en fest utan att dricka? - jag festar inte, bara hos mange lol

Kan dina vänner lita på dig? - klart

Kan du tänka att pierca dig i naveln? - vet inte 

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - japp

HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - aa...
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - självkart och jag älskar dom tillbaka
Har du syskon? - jaa ♥♥
Har du ljugit på någon fråga? – nej
Har dina föräldrar ljugit för dig? - om tomten,tandfen osv :(
Har du varit full den här månaden? – dricker inte
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - har inte pussat någon alls.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? – har inte heller haft ett förhållande (utom alexander ♥♥♥, för han finns faktist)

Publicerat: 2011-12-15 @ 20:02:19


2 kommentarer
Postat av: © sarastille

Vill du tjäna hundra kronor för varje person som läser din blogg? Dvs, har du arton läsare så tjänar du 18x100 kronor! Detta är inget skämt jag har redan tjänat femhundra kronor, kika in på min blogg och läs mer! :)



http://sstille.blogg.se/2011/december/tjana-hundra-kronor-for-varje-person-som-lase.html#comment

2011-12-16 - 19:29:17 | URL: http://sstille.blogg.se/
Postat av: Anonym

han finns faktiskt!!!

2011-12-16 - 22:07:59 | URL: http://saffran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0