Lol jag är lyckligt lottad :D

Hej hej Gått nytt år på er!
Lol mina knän har ju dampat ett tag nu, så vi ringde till vårcentralen och bokade tid.
Jag ska dit fredag den 13 klockan 13... kan det bli bättre? Måste vart spegeln jag krossa i sommras :(
Haha jaja va bara det, nej men jag lever och så och jag det kommer bli mer uppdatering 2012 (hej jag vet inte hur maan skriver 2012 för det tog en evighet för mig att fatta hur man skrev det lol) ni vet nyårslöfte (storbloggarn hära ;) nej men om ni kikar in här runt tolvslaget så kommer ni fatta :)
Ja men jag har inte så mycket mer att säga än att önska alla ett gott nytt år!
Jag har ju lite nyårslöften kan inte säga alla men några är att
  • Få bättre betyg och satsa på skolan
  • Satsa på gymnastiken
  • lära mig att spara pengar
  • vara lycklig
det var nästan alla men mer får ni inte veta ;)
Okej en gång för alla nu
GOTT NYTT ÅR!
Publicerat: 2011-12-31 @ 21:10:30


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0