test

jag vet att det blir mycket sådanna men jag har inget liv/att skriva om

Tre saker jag inte förstår mig på: elever i min skola, mitt knä, killar
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet , tänker, andasJag sitter på en säng men täcke kuddar och en förpackning
Tre saker jag gör just nu sitter: sitter, tänker, andas
Tre saker jag vill göra innan jag dör: köpa en chanel-väska, flytta till en lägenhet på Manhattan,designa ett plagg
Tre saker jag kan: stå på händer, garva läppen av mig, nästan gå i klak 
Tre saker jag inte kan: fake gråta, få ett B i betyg, svika mina nära och kära
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Erik Hassle, Cody Simpson, The Kinks
Tre saker jag skulle vilja lära mig: rondat-flickis-salto, spagat, sjunga
Tre favoriträtter: platano, tacos, american pancakes

Sömn-testet
- Vad har du på dig när du sover? Mijukis underdel eller short, en stor tröja
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) mag-sidan typ
- Hur många kuddar har du i sängen? 5-7
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ibland
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång?Vadå typ déjà-vu för isf kan hända
Publicerat: 2011-12-17 @ 23:46:33


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0