test4

Beskriv din stil med 4 ord. - Beskriver hur jag är

 Vad innebär mode för dig? - Allt man kan ha på sig

 Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? - Oj mm jag vet faktist inte, Cubus eller BIKBOK

 Shoppar du second hand? - Lite rädd för kädrna där så nej

 Vilken är din favoritdesigner? - MM svårt ingen speciell eller så

 Vad är din favorit i vinter? - STICKADE CARDIGANS ♥♥

 Hur mycket shoppar du för i månaden? -  Jag är pank för tillfället och shoppar inte lika mycket längre med det bir väll barbidraget i månaden lol

 Dyraste plagget respektive billigaste? -
Dyraste är väll jeans för 600-700. Billigast en tröja för 20 på Cubus

 Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? -Jag kommer shoppa meer

 Brukar du tröstshoppa? - lol nej

 Högklackat eller lågklackat? - båda

 Vilken är din drömväska? - en CHANEL lol

 Vilket blir ditt nästa köp? jag tror det blir en present

 Vilka är dina stilikoner? - Kenza, Miley Cyrus, Willow Smith och Blythe ;)

 Favoritplagg just nu? - Mina klänningar ♥

Favoritaccessoarer? - väska, smycken, hår stuff

Publicerat: 2011-12-18 @ 13:34:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0