Torsdagen den 1:a december.

Hej hej bloggen. Min dag började klockan 07.15 då mamma väckte mig fast gon vista att jag skulle gå upp 08.00... Men när jag ändå var uppe så öppnade jag mitt packet i kalendern. Jag fick tuggummi ♥♥ Sen kollade jag på julkalendern. Den verkade mysig. Sen så fixade jag mig och gick till Dilsah. Vi gjorde sälskap till T-banan (jag vet att det var onödigt men jag hade inge bättre för mig hemma) Där så tog vi skaen till Hornstull. Vi gick en mysig vandring vid knivstället där GANGSTA!!!! Sen kom vi iallafall försent till National museet. Vi gick runt, gjorde några uppgifter och rita av tavla.

Klåckan två var det dax. Då åkte vi hem. Väl hemma gjorde jag te och satte mig vid datorn och televisionen. Tagga träning sedan. Flumm där, jupp. Nu sitter jag här och ska duscha och fixa mig för imorn. Börjar ju 09.55 med matematik prov... YAY. Men det var mitt liv så här på första december.
Nu ska jag göra det öva på det prov :)
Vi ses hejdå.



Lol dom får mig på så bra humör ;)
Publicerat: 2011-12-01 @ 23:04:13


1 kommentarer
Postat av: bella nyqvist

Ha en bra dag/helg! :)

2011-12-02 - 15:19:34 | URL: http://bellsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0